
FIRE COMPANY IVAL doo SRBIJA
Poštovani,
nakon višegodišnjeg uspešnog rada na edukaciji i testiranju zaposlenih u kompanijama različitih profila i tehnologija, razvili smo jedinstveni i potpuno novi model edukacije i provere stečenih znanja, u cilju smanjenja troškova i povećanja prisutnosti na obaveznim periodičnim edukativnim aktivnostima u kompanijama.
Inicijalna ponuda obuhvata osnovnu edukaciju i proveru znanja zaposlenih iz oblasti zaštite od požara, oblasti reagovanja u vanrednim situacijama i oblasti bezbednosti i zdravlja na radu, na veoma ekonomičan i zakonski prihvatljiv način.
Naš inovantan način edukacije je najekonomičniji - putem on-line platforme, nudimo Vam jedinstveno rešenje za sprovođenje obuke iz sve tri oblasti sa redovnom ili vanrednom proverom znanja (testiranjem) na način koji će Vam značajno smanjiti troškove navedenih obuka i provera znanja - dovoljno je da unesete web adresu on-line platforme http://www.etestiranje.rs i jednostavno se logovujete svojim kredencijalima sa lokacije Vaše izdvojene poslovne jedinice. Sve ostalo se odvija automatski.
Naša software-ska platforma može biti personalizovana posebno za Vaše potrebe. Pod terminom personalizaciija, podrazumevamo da na Vaš zahtev možemo dodati i testiranje kandidata prilikom prijema u radni odnos (npr. test poznavanja rada na računaru, psiho-test, test poznavanja nekog stranog jezika, poznavanja bankarskog poslovanja, trgovine i dr.), što drastično olakšava izbor kandidata.
On-line edukativna plarforma koristi posebnu VPN konekciju i hostovana je na našim serverima u Beogradu sa 24-satnim kriptovanim pristupom za polaznike koji bi se logovali sa svog računara i on-line pogledali edukativni multimedijalni materijal obuke (filmovana predavanja i demonstracije upotrebe određenih uređaja nrp. vatrogasnih aparata) i potom popunili testove iz oblasti po izboru - zaštite od požara, evakuacije, reagovanja u vanrednim situacijama, prve pomoći ili bezbednosti i zdravlja na radu. Podaci sa popunjenih testova se čuvaju trajno i rezultati sa statistikom su dostupni odmah kontroloru na analizu i reagovanje na nepravilnosti. Zbog bezbednosti informacionog sistema, unetih podataka i podataka o ličnosti, software naše on-line edukativne platforme ima implementirane sve neophodne mere zaštite i kriptovanja podataka, a sve u skladu sa odredbama srpskih i EU GDPR propisa (zaštita podataka ličnosti), kao i instaliran validan AutoSSL certificate i DCV (Domain Control Validation certificate). Svi podaci i sama aplikacija se nalazi na SSD diskovima povezanih u RAID spregu, sa backup-om svih podataka na svakih 30 minuta.
Prednosti ovakvog načina testiranja su mnogobrojne - izbegava se malobojnost i neodazivanje obukama i proverama znanja, subjektivni pristup ocenjivanju, više "random" varijani testova sprečava prepisivanje, značajno smanjenje troškova obuka i testiranja, automatsko podsećanje na isticanje roka za re-testiranje. Testovi za oblast BZNR su pripremljeni zavisno od radnog mesta na kome polaznik radi, pa zavisno od toga i dobije adekvatan test za proveru znanja. Nestaju svi troškovi angažovanja edukatora, odlaska na teren, gubitak vremena zbog obrade testova (pregled, analiza i statistika rezultata testiranja su automatski), međusobno prepisivanje tačnih odgovora (dinamički raspored pitanja, različit za kandidate po "random" principu) i drugo. Ovakav način edukacije i provere stečenih znanja izbegava subjektivni pristup ocenjivanju - drugim rečima smanjio bi troškove edukacije i testiranja, a povećao broj polaznika i uspešnost. Kada se na ove tri osnovne oblasti koje smo inicijano implementirali dodaju selekcione oblasti specifične za Vaše poslovanje, izbor kandidata za prijem u radni odnos je u mnogome olakšan (personalizacijom platforme).
Takođe, platforma poseduje veoma korisnu opciju da logovani kandidat pre testiranja može da pogleda filmovani podsetnik (kratka predavanja) iz oblasti ZOP, reagovanja u vanrednim situacijama i BZR, kako bi obnovio stečeno znanje. Ovakva platforma za testriranje je veoma korisna i za vanredne provere znanja (nakon požarnih incidenata, pre javnih događaja kada se očekuje veći požarni rizik, pre sertifikacije i dr.). Korišćenje je moguće čak i za polaznike koji nisu u mogućnosti da to učine iz radnog okruženja, uz mogućnost da se testiraju preko mobilnih uređaja (smartphone ili tableta), što je veoma korisno kada su na dužem bolovanju, radu od kuće, godišnjem odmoru ili opravdano odsutni.
Tri nivoa logovanja (kandidat, kontrolor, HR) omogućavaju potrebnu fleksibilnost (korisnički nivo za zaposlene koji treba da budu testirani, kontrolorski nivo pristupa sa statističkim podacima i rezultatima testiranja i administratorski nivo pristupa za održavanje spiskova radnika, radnih mesta i poslovnih jedinica, obično za HR službu).
Tako nećete imati nikakve skrivene dodatne troškove tokom eksploatacije naše edukacione platforme za eventualno ažuriranje spiskova radnika, radnih mesta ili novih poslovnih jedinica (kada radnik napusti firmu ili novi radnik stupi na rad). Sve te radnje preko kadrovskog panela obavljate sami, kao i pregled i štampanje testova, spiskova i planiranje (preko kontrolorskog panela). Ukoliko, ipak, imate neke posebne zahteve za dodavanje tematika obuka i testiranja koje ne možete ili ne želite sami da implementirate, stojimo Vam na raspolaganju, kao i naša služba tehničke podrške (support@etestiranje.rs, office@etestiranje.rs, +381631110470).